dimecres, 31 de març de 2010

Converses II. Ramón Erra





Una tarda d'aquelles...
PSP: I no et fa mal quan et donen corda?
SOLDADET: Doncs no, m’encanta. Ram, ram, pataplam... Fa pessigolles... però me’n donen tan poques vegades! Em passo els dies al cul de la caixa de les joguines, perquè a la canalla ja no els ve de gust jugar amb mi. És avorrit. Massa pau! I a tu, et fa mal quan et connecten la bateria?
PSP: Ui no. Fiu, fiu, fiiiiu... Enrampa una mica, però ja està. El problema és que la canalla no para amb mi. Em connecten hores i hores. Al final carrega massa! A mi, precisament, m’encantaria reposar uns quants dies al fons de la caixa de les joguines...
SOLDADET: Sempre hi ha aquella tarda de trons i llamps, que se’n va la llum...
PSP: Sí. Sempre hi ha una tarda d’aquelles! Fiu, fiu, fiiiiu... em deixaries la clau de donar corda, és que m’encantaria provar aquestes pessigolles? I, si vols, et convido a entrar a la meva pantalla...
SOLDADET: La clau te la deixo, però entrar jo a la pantalla no. Ui no. Ram, ram, pataplam... m’estimo més morir-me d’avorriment que quedar tancat rere un vidre.
PSP: Tu t’ho perds...rere el vidre viuries per sempre!
SOLDADET: Menys quan fes una tarda de trons i llamps... ja saps, una tarda d’aquelles...

..........................................................................................................................
"Converses 2" és una col·laboració amb l'escriptor Ramón Erra que, podeu trobar-lo a el camp de l'erra, un bloc miscel·lani i reflexiu farcit de petites observacions que giren entorn "d'uns temps trasmudats"
Un plaer Ramón!

..........................................................................................................................
foto: Rokins