divendres, 26 de març de 2010

Converses I. Salvador Macip

Avui inicio la sèrie "Converses". Aquest treball es forma amb la col·laboració d'un escriptor que dóna veu a una imatge que, prèviament, li he passat.
L'escriptor interpreta lliurament la imatge i l'enriqueix amb amb el seu text, donat-li nous significats.






La bella i la bèstia
- Deu ser aquest to bronzejat que tinc, llavors.
- No.
- Que et puc protegir de qualsevol que et vulgui trepitjar?
- Tampoc.
- Que tot el que em manca en sofisticació ho supleixo amb solidesa?
- Fred, fred...
- Doncs no entenc per què t’agrado. Potser és que et va el meu aire tirant a rústic?
- No, no, no!
- Mira, em rendeixo. Què fa algú com tu enamorada d’algú com jo?
- Però si és molt fàcil, babau! A la pell dus gravades les marques de tot el que has viscut. Si són una indicació de tot el que et queda encara per viure... qui no voldria passar la resta dels seus dies amb tu?

..........................................................................................................................
"Converses 1" arrenca amb un diàleg del científic i escriptor Salvador Macip que, podeu trobar-lo a bloguejat, un blog d'opinió i actualitat, inquiet, curiós i fresc. Moltes gràcies Salvador!
..........................................................................................................................
foto: Rokins