divendres, 1 d’agost de 2008

Camins

CAMÍ DE L'HORT
La terra rebenta i generosa ens ofereix els seus fruits. Productes de primera qualitat pel seu color, olor i sabor. Després d'un temps prudent de dedicació i constància el final es produeix la metamorfosi.
Gràcies als meus pares per omplir-me la boca de sensacions!
Són d'aquelles coses que no tenen preu!

CAMÍ A ZONA
És Agost, avui no fa tanta calor. Surto de poble sec, barri obrer i amb molta immigració on hi han més locutoris que vivendes. Entro al metro. Em fixo amb una nova icona que han afegit a les escales mecàniques, unes xancletes, molt estiuenc... Arrivo a plaça Catalunya. Al terra de la sortida del metro hi han uns "stickers" preciosos d'unes mans dibuixades a mà en diferents posicions. M'imagino un noi fent els dibuixos a casa seva i després, venint a enganxar-los entrada la nit per no ser descobert. Això si que es amor a l'art!... Torno a la relitat quan, just sortin del metro, un Paquistani m'ofereix "sosas". Rebutjo l'oferta i la vista se'm desvia mirant la instal·lació d'un senyor "neteja botes" que hi ha el principi de les rambles. L'estampa del senyor amb les dos cadires forrades de vellut vermell i els seus estris de treball, esperant algun client, té alguna cosa nostàlgica que m'atreu irressistiblement. Continuo el meu camí cap a la feina... banc, paperera, semàfor, coloms, pas zebra, farola, mmm... que bonica la farola... Barcelona està força buida, tothom és de vacances, només hi han turistes... finalment arrivo a Zona... força puntual...